Новини
☝️З 1 січня 2025 року ДП Поліграфічний комбінат "Україна" змінено вартість бланків окремих біометричних документів.
У зв’язку з цим зростала і загальна вартість оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, а також посвідок на тимчасове та постійне проживання в Україні.
◾Паспорт громадянина України (ID-картка) вперше - безкоштовно;
◾Паспорт громадянина України (ID-картка) до 20 робочих днів - 558 грн.
◾Паспорт громадянина України (ID-картка) до 10 робочих днів - 928 грн.
◾Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 20 робочих днів - 1042 грн.
◾Паспорт громадянина України для виїзду за кордон до 7 робочих днів - 1682 грн.
◾Посвідка на постійне проживання в Україні - 1175 грн.
◾Посвідка на тимчасове проживання в Україні - 1080 грн.
❗Звертаємо увагу, що громадяни України, які оплатили адміністративні послуги та подали заяви для оформлення документів до 31.12.2024, отримають документи за старою ціною.
Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.
471944397 1340572743974031 8514827958576238869 n
 

Відповідно до розпорядження міського голови від 30 грудня 2024 року № 466/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 01 січня 2025 року запроваджено дистанційну роботу.

 

Відповідно до розпорядження міського голови від 23 грудня 2024 року № 456/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 25 грудня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.

 

📢У зв'язку з кібератакою росіян на державні реєстри 🌐, деякі послуги в Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП) тимчасово недоступні.
За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.
❗️Реєстри призупинені, тому тимчасово не працюють:
🖊Послуги з реєстрації бізнесу та нерухомості
📃Послуги з видачі актів цивільного стану
🚘Перереєстрація авто
🛠єВідновлення
📑Витяг з ЄДР
📲Повідомлення про пошкоджене\знищене майно
📪Присвоєння поштових адрес
🏡Послуги зі зміни реєстрації місця проживання
🚚Послуги з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
🏗Послуги у сфері будівництва
Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам 👉http://surl.li/geicat
‼️Звертаємо увагу, що наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.
За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.
‼️Послуга єВідновлення до моменту відновлення роботи реєстрів працюватиме за наступним порядком.
✅Щодо заявок на компенсацію за пошкоджене майно:
Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.
✅Щодо заявок на компенсацію за знищене майно (житлові сертифікати):
Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.
🏛Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 20 грудня 2024 року № 1445 “Про зупинення строків адміністративного провадження у зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції” згідно з якою зупинено строки адміністративного провадження, надання публічних (електронних публічних) послуг, що відповідно до законодавства надаються з використанням єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, до відновлення доступу до зазначених реєстрів.
📆Датою відновлення доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, є перший робочий день, що настає за днем оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції.
👋Будемо з вами на звязку та поступово повідомлятимемо про зміни.
471257987 993567782808432 7650459404424785843 n
 
 
📚 Ви українець чи українка, якій виповнилося 18 років у 2024-му або виповниться в наступних роках? За кілька кліків подавайте заяву через Дію та отримуйте 908 гривень від держави на купівлю паперових, електронних чи аудіокниг українською. єКнигу ініціювало Міністерство культури та стратегічних комунікацій України, щоб підтримати українських видавців і мотивувати молодь читати українською.
Як подати заяву про єКнигу через Дію?
1️⃣ Оновіть Дію 👉🏻 Зайдіть у застосунок та натисніть 👉🏻 Сервіси 👉🏻єКнига
2️⃣ Відкрийте спеціальний рахунок для єКниги в одному з банків-учасників програми
3️⃣ Надішліть заяву про виплату
От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Витратити кошти потрібно буде протягом трьох місяців з дня нарахування лише в книгарнях, які беруть участь у програмі єКнига. Невикористані гроші повернуться на рахунок Українського інституту книги.
💸 У яких магазинах можна придбати книги — дивіться на сайті Українського інституту книги — https://curly.click/r/260b.
Проєкт реалізовано Міністерство культури та стратегічних комунікацій України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Український інститут книги та «Проєкт підтримки Дія», що UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в Україні реалізує за фінансування Уряду Швеції.
 
 
🪖 Спрощуємо взаємодію захисників і захисниць та їхніх родин із державою. Уряд ухвалив постанову про запуск комплексної послуги державної допомоги військовослужбовцям Сил оборони, ветеранам та членам їхніх сімей.
Уже скоро за однією заявою через Дію можна буде отримати 12 послуг. Серед них для військових:
🖇 статус людини з інвалідністю внаслідок війни
🖇 грошова допомога та пенсії від держави
🖇 пільги на оплату комунальних послуг
А родина військовослужбовця зможе отримати статус члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці та грошову допомогу від держави.
Українські військові щодня оберігають наш спокій. Працюємо, щоб бюрократії було менше в житті наших героїв і героїнь.
Про запуск комплексної послуги повідомимо в соцмережах. Стежте за новинами на сторінках Дії та Мінцифри, щоб не пропустити бета-тест 📩
Комплексна послуга буде реалізована Мінцифрою спільно з Мінветеранів, Міністерство оборони України та Міністерство соціальної політики України за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні та Уряду Швеції.
469832412 980955940740389 1120831764401358841 n
 
🏘 Продовжуємо цифровізувати будівництво. Запускаємо електронний Містобудівний кадастр
Відтепер взаємодія з містобудівною інформацією, документами та їх погодження відбуватиметься в електронній системі. Запуск Містобудівного кадастру на державному рівні допоможе пришвидшити процеси будівництва та сприятиме підвищенню прозорості й захисту сфери від махінацій. Усі дії в електронних реєстрах та системах логуються, тож кожен крок легко відстежити.
Містобудівний кадастр — це екосистема, яка обʼєднує 7 систем та реєстрів у сфері будівництва:
🖇 Реєстр містобудівної документації
🖇 Єдина державна електронна система у сфері будівництва
🖇 Реєстр будівель і споруд
🖇 Адресний реєстр
🖇 Реєстр адміністративно-територіальних одиниць
🖇 Електронна система ціноутворення
🖇 База даних енергоефективності будівель
Цифровізація будівництва — один із наших пріоритетів з початку роботи Мінцифри. Раніше будівельна сфера вважалася однією з найкорумпованіших. Українці роками не могли отримати будівельні документи: їх губили, підробляли чи гальмували розгляд, щоб отримати хабарі. А обсяги хабарів у галузі становили близько 3 млрд грн щорічно.
Цифровізація мінімізувала людський фактор та прибрала чиновника з процесів. Завдяки цьому стало легше контролювати процеси й запобігати корупції.
Цифровізуємо, щоб боротися з корупцією 🦾
Цифровізація містобудівної діяльності реалізується Міністерство розвитку громад та територій України у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за сприяння Проєкт “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — //www.facebook.com/@eef.org.ua/?__cft__[0]=AZUr1CI0ny-mCWciB5MNPfeTQ4lPJRrofNWX6EJYtDMMHGO7AAg62Q8oDghhDi0I_n1x5_PLpnsZPxXltLV1Inys6bd97_xwtVNPDMzmzz3XCV5G8-OpO8LDuCT3QqcBAn8e0lVZgZXqraFn2vmEEKFdeF5q_AuKfGXh2ajVMMvuMmBlZDn7aI5wLHW-wCdK-Os&__tn__=-]K-R" class="x1i10hfl xjbqb8w x1ejq31n xd10rxx x1sy0etr x17r0tee x972fbf xcfux6l x1qhh985 xm0m39n x9f619 x1ypdohk xt0psk2 xe8uvvx xdj266r x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r xexx8yu x4uap5 x18d9i69 xkhd6sd x16tdsg8 x1hl2dhg xggy1nq x1a2a7pz x1sur9pj xkrqix3 x1fey0fg x1s688f" style="color: var(--blue-link); cursor: pointer; text-decoration: none; list-style: none; margin: 0px; text-align: inherit; border-style: none; padding: 0px; box-sizing: border-box; border-width: 0px; outline: none; -webkit-tap-highlight-color: transparent; font-weight: 600; touch-action: manipulation; background-color: transparent; display: inline; font-family: inherit;" tabindex="0" role="link">Фонд Східна Європа.
468651487 977358244433492 893119852157104650 n
 
 
🔹 Офіційне представлення цієї послуги відбулося за участю секретаря міської ради Олександра СТЕПАНИШИНА, заступників міського голови Олега БОРИКІНА, Валентини КАМІНСЬКОЇ, Миколи КОШИКА, Ольги ТРОЯН, представника міграційної служби Олени ГАЄВСЬКОЇ, керівників структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради 🌟
 📌 Наталія ШАБЕЛЬНИК, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, детально розповіла про важливість цієї послуги для громади та шляхи її впровадження.
Юрій КОРЖУК, начальник ЦНАПу, наголосив, що з моменту створення ЦНАПу основне завдання залишалося незмінним: максимально наближати послуги до жителів, робити їх зручними і комфортними. Також подякував керівництву громади за підтримку на шляху надання цієї послуги у ЦНАПі.
- Послуги з оформлення та видачі паспортів у формі ІD-картки та для виїзду за кордон підвищують спроможність громади, оскільки 70% вартості послуг надходитиме до бюджету громади.
🆔 Вартість послуги
- ІD-картка: 504 грн (до 20 робочих днів), терміново: 874 грн (до 10 робочих днів) 📅
- Перше виготовлення паспорта громадянина України у 14 років безкоштовний 🎁
- Закордонний паспорт: 958 грн (до 20 робочих днів), терміновий: 1598 грн (до 7 робочих днів) ✈️
- У разі термінового виїзду за потребою лікування, супроводу хворого чи через смерть родича за кордоном, паспорт можна виготовити до 3 робочих днів за вартістю 1598 грн.
  📅 Запис через електронну чергу, онлайн чи особисто в ЦНАПі.
📞 Про готовність паспорта повідомляється телефоном або онлайн.
 🔗 Деталі та записи на чергу за посиланням: офіційний сайт(https://starkon.gov.ua/cnap/index.php📲
📊 Для оцінки якості послуг скануйте QR-код у ЦНАПі!
🗓️ Графік прийому документів:
- Пн-Чт: 9:00-16:00
- Пт: 9:00-15:00
📍 Послуга доступні для всіх громадян України незалежно від місця реєстрації!
 Долучайтеся до зручного отримання послуг у нашій громаді! 🌍
 
470655851_989148336591625_5237098219266928516_n.jpg471108989_989148373258288_1171819830371440286_n.jpg471262082_989148046591654_5443875101420106707_n.jpg470685516_989148356591623_7744919646060457214_n.jpg
 
470726359_989148123258313_8566498434916813097_n.jpg
 470698221_989148086591650_2581107168787462021_n.jpg
 
470660506_989148456591613_4685721648394426737_n.jpg470673355_989153686591090_6945230037512296389_n.jpg
 
💸 Від сьогодні та до кінця зими отримуйте 1 000 гривень від держави на картку Національний кешбек у Дії. Допомога доступна як для дорослих, так і для малечі — оформлюйте кошти на себе й на дітей. Отримати допомогу можна до 28 лютого, тож маєте 3 місяці в запасі.
Як оформити підтримку через Дію❓
1. Оновіть Дію 👉🏻Зайдіть у застосунок та натисніть 👉🏻 Сервіси 👉🏻 Зимова єПідтримка
2. Заповніть заяву на себе та дітей, якщо хочете отримати на них допомогу
3. Відкрийте картку Національний кешбек або оберіть серед доступних, натисніть Замовити виплату та Надіслати.
От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Якщо ви раптом досі не користуєтеся Дією або не маєте картки платника податків, отримайте 1 000 грн Зимової єПідтримки офлайн — у відділеннях Укрпошти або в банку-партнері.
💳 Кошти можна буде витратити на книги, ліки, комуналку, лікарів та юристів, освіту, спорт, проїзд, страхування, мобільний зв’язок, а також донати на UNITED24. Детальніше — на сайті програми.
📆 Витратити гроші потрібно буде до 31 грудня 2025 року.
Проєкт Зимова єПідтримка розроблено Міністерство економіки України за участі Мінцифри, Міністерство соціальної політики України. Учасниками проєкту є АТ Укрпошта, технічний адміністратор інформаційної системи, фізичні особи, розрахунковий банк та уповноважені банки.
єПідтримка
 
 
Що потрібно для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (ПГУВК) за кордоном? Які документи необхідні та які строки подачі документів? У щотижневій рубриці #КонсулДопомагає ми продовжуємо відповідати на найпоширеніші запитання від громадян України за кордоном 🇺🇦
📑 Оформлення паспорта дитині можливе з самого народження. Для цього один із батьків (або законний представник) має подати заяву-анкету. Не забудьте підготувати наступні документи:
🔹 Попередній «закордонний паспорт» дитини (якщо є).
🔸 Свідоцтво про народження (легалізоване, з перекладом).
🔹 ID-картка дитини (за наявності).
🔸 Документ, що підтверджує місце проживання (за наявності).
🔹 Документ, що посвідчує особу законного представника.
Паспорт оформлюється безкоштовно, але стягується збір за розгляд заяви (див. на сайті обраної дипустанови).
‼️ Якщо паспорт оформлює чоловік віком 18-60 років, разом із документами, які необхідні для його оформлення, необхідно також подати військово-обліковий документ у електронному вигляді. Електронний військово-обліковий документ має бути актуальним, тобто сформованим не раніше, ніж за 3 дні до звернення до консульської установи.
Процес оформлення для підлітків і дорослих передбачає особисту подачу заяви-анкети. Вам знадобляться:
▪️ Попередній паспорт (якщо він є).
▪️ “Внутрішній паспорт” або ID-картка.
▪️ Документи, що підтверджують місце проживання.
▪️ Додаткові довідки у разі втрати або зміни особистих даних.
Не забувайте, що при втраті паспорта необхідно подати підтвердження втрати (відповідна довідка від компетентних органів).
📬 Готовий паспорт зазвичай виготовляється протягом 3 місяців, але можуть бути затримки через воєнний стан. Паспорт доставляється дипломатичною поштою безкоштовно або через міжнародні експрес-служби за кошт заявника. Для зручності ви можете замовити експрес-доставлення паспорта через через міжнародні поштові компанії (DHL, VFS.Global). Просто заповніть заявку на їхньому сайті, і ваш документ буде доставлено до дипломатичної установи. В умовах воєнного стану терміни доставлення паспортів можуть бути затримані до 2 тижнів.
Пам’ятайте, оформлення паспорта – це важливий крок на шляху до нових можливостей. Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до консульських установ України за кордоном. Ваша безпека та комфорт – наш пріоритет!
🔗 Детальніше про реєстрацію народження дитини за кордоном: https://mfa.gov.ua/consul/forua/pass
464846322 981071320730000 8771421709487971029 n
 
 
⁉️💳 Інколи в заявників виникає потреба змінити банківські реквізити картки єВідновлення, коли банк відмовляє у проведенні платежу. Наприклад, якщо карта була заблокована до зарахування коштів чи в реквізитах була допущена помилка.
Процедура зміни реквізитів буде залежати від того, як була подана заява єВідновлення: через застосунок Дія, портал Дія чи ЦНАП.
✔️ Якщо заява була подана через застосунок Дія, то заявник отримує сповіщення що платіж був відхилений банком та одразу може змінити реквізити в застосунку.
✔️ Якщо заява була подана через портал Дія, то заявник отримує сповіщення на пошту і йому необхідно авторизуватись на порталі в своєму кабінеті користувача та змінити реквізити у раніше поданій заяві.
✔️ Якщо заява була подана особисто заявник або законними чи уповноваженими представниками заявника через ЦНАП, то необхідно звернутись в ЦНАП та змінити реквізити. Це може бути будь-який ЦНАП, а не лише той, де ви подавали заяву вперше.
‼️Нагадуємо, що для зміни реквізитів заявник повинен мати активні рахунки єВідновлення в одному з банків-партнерів програми. Перелік банків-партнерів можна переглянути на сайті програми https://erecovery.diia.gov.ua/
465696223 967943885373793 3559029783879544962 n
 
 
Попри виклики повномасштабної війни Центри надання адміністративних послуг не просто продовжують працювати, а трансформуються та покращують якість обслуговування. Із 2021 року українці оцінюють роботу ЦНАПів, а центри аналізують відгуки й роблять відвідування ще зручнішим та комфортнішим.
За 2024 рік відвідувачі вже залишили понад 52 тисячі відгуків. Тож які результати?
🙋🏻‍♀️ 94,7 % задоволені якістю надання послуг
🙋🏻 84,6 % готові рекомендувати іншим отримувати послуги в ЦНАПі
Також скористалися послугами в ЦНАПі й хочете розказати про свій візит? Відтепер поділитися фідбеком можна двома способами:
💬 СМС-опитування — після візиту отримаєте повідомлення з короткими запитаннями про якість обслуговування
📲 QR-коди в приміщеннях — зіскануйте код та залиште свій відгук просто під час відвідування ЦНАПу
Дякуємо, що залишаєте відгуки. Вони допомагають визначати потреби й покращувати якість адмінпослуг.
Працюємо, щоб якісні офлайн-сервіси завжди були поруч 🫂
467648494 966518708850779 1579901819010824790 n