- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 602









Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 588
Відповідно до розпорядження міського голови від 30 грудня 2024 року № 466/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 01 січня 2025 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 587
Відповідно до розпорядження міського голови від 23 грудня 2024 року № 456/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 25 грудня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 597


За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.










Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам
http://surl.li/geicat


За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.


Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.

Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.




- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 600







От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Витратити кошти потрібно буде протягом трьох місяців з дня нарахування лише в книгарнях, які беруть участь у програмі єКнига. Невикористані гроші повернуться на рахунок Українського інституту книги.

Проєкт реалізовано Міністерство культури та стратегічних комунікацій України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Український інститут книги та «Проєкт підтримки Дія», що UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в Україні реалізує за фінансування Уряду Швеції.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 594

Уже скоро за однією заявою через Дію можна буде отримати 12 послуг. Серед них для військових:


А родина військовослужбовця зможе отримати статус члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці та грошову допомогу від держави.
Українські військові щодня оберігають наш спокій. Працюємо, щоб бюрократії було менше в житті наших героїв і героїнь.
Про запуск комплексної послуги повідомимо в соцмережах. Стежте за новинами на сторінках Дії та Мінцифри, щоб не пропустити бета-тест 

Комплексна послуга буде реалізована Мінцифрою спільно з Мінветеранів, Міністерство оборони України та Міністерство соціальної політики України за підтримки UNDP Ukraine / ПРООН в Україні та Уряду Швеції.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 609

Відтепер взаємодія з містобудівною інформацією, документами та їх погодження відбуватиметься в електронній системі. Запуск Містобудівного кадастру на державному рівні допоможе пришвидшити процеси будівництва та сприятиме підвищенню прозорості й захисту сфери від махінацій. Усі дії в електронних реєстрах та системах логуються, тож кожен крок легко відстежити.







Цифровізація будівництва — один із наших пріоритетів з початку роботи Мінцифри. Раніше будівельна сфера вважалася однією з найкорумпованіших. Українці роками не могли отримати будівельні документи: їх губили, підробляли чи гальмували розгляд, щоб отримати хабарі. А обсяги хабарів у галузі становили близько 3 млрд грн щорічно.
Цифровізація мінімізувала людський фактор та прибрала чиновника з процесів. Завдяки цьому стало легше контролювати процеси й запобігати корупції.
Цифровізуємо, щоб боротися з корупцією 

Цифровізація містобудівної діяльності реалізується Міністерство розвитку громад та територій України у співпраці з Міністерством цифрової трансформації за сприяння Проєкт “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — //www.facebook.com/@eef.org.ua/?__cft__[0]=AZUr1CI0ny-mCWciB5MNPfeTQ4lPJRrofNWX6EJYtDMMHGO7AAg62Q8oDghhDi0I_n1x5_PLpnsZPxXltLV1Inys6bd97_xwtVNPDMzmzz3XCV5G8-OpO8LDuCT3QqcBAn8e0lVZgZXqraFn2vmEEKFdeF5q_AuKfGXh2ajVMMvuMmBlZDn7aI5wLHW-wCdK-Os&__tn__=-]K-R" class="x1i10hfl xjbqb8w x1ejq31n xd10rxx x1sy0etr x17r0tee x972fbf xcfux6l x1qhh985 xm0m39n x9f619 x1ypdohk xt0psk2 xe8uvvx xdj266r x11i5rnm xat24cr x1mh8g0r xexx8yu x4uap5 x18d9i69 xkhd6sd x16tdsg8 x1hl2dhg xggy1nq x1a2a7pz x1sur9pj xkrqix3 x1fey0fg x1s688f" style="color: var(--blue-link); cursor: pointer; text-decoration: none; list-style: none; margin: 0px; text-align: inherit; border-style: none; padding: 0px; box-sizing: border-box; border-width: 0px; outline: none; -webkit-tap-highlight-color: transparent; font-weight: 600; touch-action: manipulation; background-color: transparent; display: inline; font-family: inherit;" tabindex="0" role="link">Фонд Східна Європа.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 588



Юрій КОРЖУК, начальник ЦНАПу, наголосив, що з моменту створення ЦНАПу основне завдання залишалося незмінним: максимально наближати послуги до жителів, робити їх зручними і комфортними. Також подякував керівництву громади за підтримку на шляху надання цієї послуги у ЦНАПі.
- Послуги з оформлення та видачі паспортів у формі ІD-картки та для виїзду за кордон підвищують спроможність громади, оскільки 70% вартості послуг надходитиме до бюджету громади.

- ІD-картка: 504 грн (до 20 робочих днів), терміново: 874 грн (до 10 робочих днів) 

- Перше виготовлення паспорта громадянина України у 14 років безкоштовний 

- Закордонний паспорт: 958 грн (до 20 робочих днів), терміновий: 1598 грн (до 7 робочих днів) 

- У разі термінового виїзду за потребою лікування, супроводу хворого чи через смерть родича за кордоном, паспорт можна виготовити до 3 робочих днів за вартістю 1598 грн.






- Пн-Чт: 9:00-16:00
- Пт: 9:00-15:00

Долучайтеся до зручного отримання послуг у нашій громаді! 









- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 541

Як оформити підтримку через Дію

2. Заповніть заяву на себе та дітей, якщо хочете отримати на них допомогу
3. Відкрийте картку Національний кешбек або оберіть серед доступних, натисніть Замовити виплату та Надіслати.
От і все! Очікуйте на зарахування грошей.
Якщо ви раптом досі не користуєтеся Дією або не маєте картки платника податків, отримайте 1 000 грн Зимової єПідтримки офлайн — у відділеннях Укрпошти або в банку-партнері.


Проєкт Зимова єПідтримка розроблено Міністерство економіки України за участі Мінцифри, Міністерство соціальної політики України. Учасниками проєкту є АТ Укрпошта, технічний адміністратор інформаційної системи, фізичні особи, розрахунковий банк та уповноважені банки.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 547
Що потрібно для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (ПГУВК) за кордоном? Які документи необхідні та які строки подачі документів? У щотижневій рубриці #КонсулДопомагає ми продовжуємо відповідати на найпоширеніші запитання від громадян України за кордоном 







Паспорт оформлюється безкоштовно, але стягується збір за розгляд заяви (див. на сайті обраної дипустанови).

Процес оформлення для підлітків і дорослих передбачає особисту подачу заяви-анкети. Вам знадобляться:




Не забувайте, що при втраті паспорта необхідно подати підтвердження втрати (відповідна довідка від компетентних органів).

Пам’ятайте, оформлення паспорта – це важливий крок на шляху до нових можливостей. Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до консульських установ України за кордоном. Ваша безпека та комфорт – наш пріоритет!
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 561
Процедура зміни реквізитів буде залежати від того, як була подана заява єВідновлення: через застосунок Дія, портал Дія чи ЦНАП.





- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 540
Попри виклики повномасштабної війни Центри надання адміністративних послуг не просто продовжують працювати, а трансформуються та покращують якість обслуговування. Із 2021 року українці оцінюють роботу ЦНАПів, а центри аналізують відгуки й роблять відвідування ще зручнішим та комфортнішим.
За 2024 рік відвідувачі вже залишили понад 52 тисячі відгуків. Тож які результати?

Також скористалися послугами в ЦНАПі й хочете розказати про свій візит? Відтепер поділитися фідбеком можна двома способами:


Дякуємо, що залишаєте відгуки. Вони допомагають визначати потреби й покращувати якість адмінпослуг.
Працюємо, щоб якісні офлайн-сервіси завжди були поруч 

