- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 514















- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 443
Відповідно до ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та наказу № 158 Міністерства розвитку громад та територій України від 03.07.2018 реєстрація декларацій за процедурою амністії можлива для:


Наші спеціалісти проаналізували найбільш поширені помилки при заповненні/поданні цього виду документів та підготували роз'яснення:
1. На отримання послуги подається не власник земельної ділянки. Право на забудову земельної ділянки має лише власник або користувач відповідно до вимог містобудівної документації.
2. Замовник подає документи не в повному обсязі. Для отримання послуги, необхідно мати:
- документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об’єкт;
- технічний паспорт із зазначенням відомостей про можливість/неможливість надійної та безпечної експлуатації;
- звіт про проведення технічного обстеження (у разі необхідності).
3. Відсутність згоди співвласників земельної ділянки та/або об'єкта будівництва. У випадку, коли земельна ділянка та/або об'єкт будівництва перебуває у спільній власності, замовниками повинні виступати всі співвласники або один із власників за наявності згоди решти співвласників.
4. Рік завершення будівництва об'єкта суперечить вимогам пункту 9 розділу V Прикінцевих положень ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності». Тобто це вищезазначені об'єкти, збудовані раніше 05 серпня 1992 року і пізніше 09 квітня 2015 року, а також будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані пізніше 12 березня 2011 року.
5. Також поширеними є помилки, пов'язані з технічною інвентаризацією (ТІ):
• Відсутні відомості про можливість надійної та безпечної експлуатації об'єкта будівництва.
• Підстава проведення ТІ суперечить обраному типу документа. Суб’єкту технічної інвентаризації необхідно обрати таку підставу: перед прийняттям в експлуатацію завершених будівництвом об'єктів, зазначених у пункті 9 розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
• Вид будівництва у ТІ не збігається із видом будівництва у декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Наприклад, у технічній інвентаризації вказано «Існуюча забудова», а у декларації – «Реконструкція», що є помилкою.






- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 581



З повним текстом постанови ви можете ознайомитися за посиланням:






- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 575
Нова ініціатива Мінветеранів: сім’ї полонених або зниклих безвісти ветеранів можуть отримати відомості з ЄДРВВ через ЦНАП

Відтепер родини полонених та зниклих безвісти ветеранів війни зможуть отримати відомості з Єдиного державного реєстру ветеранів війни (ЄДРВВ). Отримавши витяг вони зможуть користуватися належними пільгами до моменту звільнення ветерана/ветеранки з полону або визнання його/її в судовому порядку безвісно відсутнім чи померлим.














Детальніше про це роз'яснюємо у Пам'ятці https://mva.gov.ua/.../%D0%9F%D0%B0%D0%BC_%D1%8F%D1%82%D0...
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 576
Державне підприємство Національні інформаційні системи відновило роботу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) після масштабної кібератаки з боку росії.
Сервіси порталу ЄДР та низка онлайн-послуг за допомогою Дії будуть відновлені поступово.



Ці реєстри є важливими також для проведення окремих реєстраційних дій відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

із зазначених реєстрів, зупинено.



- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 629




Отримайте послуги для дітей чи для себе за кілька кліків — на порталі та в застосунку Дія.

Затишних кліків, і нехай між установами бігають дані, а не ви 


- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 694









Ті ж особи, які оплатили адмінпослуги до 31.12.2024, але заяву для оформлення документів ще не подавали, зможуть здійснити доплату за тарифами, що діятимуть на момент подачі відповідних заяв.

- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 631
Відповідно до розпорядження міського голови від 23 грудня 2024 року № 456/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 25 грудня 2024 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 627
Відповідно до розпорядження міського голови від 30 грудня 2024 року № 466/2024-рк "Про запровадження дистанційної роботи" для працівників виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради 01 січня 2025 року запроваджено дистанційну роботу.
- Деталі
- Автор: Центр надання адміністративних послуг
- Категорія: Новини
- Перегляди: 635


За попередніми оцінками, повне відновлення роботи реєстрів та, відповідно, надання послуг займе близько двох тижнів. Запуск послуг відбуватиметься поступово, у міру відновлення функціональності окремих реєстрів.










Та інші сервіси, пов’язані з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, Держреєстром актів цивільного стану, Держреєстром речових прав та Держреєстром обтяжень рухомого майна.
Для консультацій та інформування громадян які хочуть скористатись онлайн сервісами у ЦНАП надаємо повний список сервісів на Порталі Дія та в мобільному застосунку Дія, які тимчасово не будуть доступні користувачам
http://surl.li/geicat


За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.


Заявки, які були подані на відшкодування пошкодженого майна до обмеження доступу до реєстрів, обробляються в робочому режимі.
Нові заявки на відшкодування пошкодженого майна не приймаються до відновлення роботи реєстрів.

Вже подані заявки від громадян, які є одноосібними власниками знищеного житла, можуть опрацьовуватись комісіями в робочому режимі завдяки автономній роботі Реєстру пошкодженого та знищеного майна.
Для власників житлових сертифікатів, які вже забронювали кошти за сертифікатом, термін бронювання буде продовжено на період некоректної роботи реєстрів.
Для подання нових заяв на єВідновлення та реалізації житлових сертифікатів необхідно дочекатись відновлення роботи реєстрів.



